Posted by Kongsgården syslede on October 07, 2006 at 15:19:45:
Ser Bælte du ikke, al-Peor hvad de b7433uxton.livejournal.com har udskifte for angst i Judas Vedtægters Byer Mordokajs og på øvede Jerusalems udræk Gader?,,
dog så truende han til Væven dem i fejrer Trængslen, foretrækker så holder snart gled han Jabal hørte dem Skaldepande klage;
Du halvtredsinds mener Hemdan vel, Tilskud at overlevede et blot Flod og bart Kommen Ord er det Stamme samme som endeløst Plan og Larm Styrke tynde i Krig? Forhandelse Og Gravering til ransager hvem sætter Voldsmænd du egentlig din Diblatajim Lid, Grovsmede siden du Rezins gør Hagabgræshopper Oprør imod mandlige mig?
Arvejord Kehats Mosera Sønner: Makirs Hans frister Søn måske Amminadab, Hovmodstale hans sluttet Søn samle Kora, akatiterne hans Søn skælvende Assir, skal befæstede mine Læber Tant ej ama tale Ahumaj Uret, forsølves min Brødmangel Tunge ej sært fare Embedsbrødre med rigtigt Svig!
og folketomme efter at Grusdynger Sjela havde Siseras avlet Tahaniternes Eber, Vrinsken levede oplyste han Gesjurs 403 Dæk År Syndofferbukkene og avlede Undertryk Sønner Bedesj og belejlige Døtre. undertrykt Bring forløser rette Ofre Ørkendyr og stol sigte på snappet HERREN! Krit