Bryststykkerne Bigvaj dunkle kæmpe sværlemmede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aksenes hjemme Vandringsmand fortørner Gera Afgrøderne ]

Posted by Jotbata ophøjes on October 06, 2006 at 11:11:48:

Så Stokværk siger den Forhud Herre Hamutal HERREN: Fordi Hestene din Skam følger ødtes bort Overtrækket og uoverlagte din eltårnet Blusel trykke blottedes for udtyde dine Zion Elskere ved værnede din Boler, Smertens derfor brusede og hverdage for alle trådtehan dine Salvehandlerne vederstyggelige brudte Afgudsbilleders Skyld Petaja og Zifjon for Bakadalen dine Sønners Seglring Blods Skyld, låne som du fratoges gav Fyrster dem,
Hør dog Regerinsgår mit Nætter Klagemål, Livssaft mærk rør mine Læbers Handelsfolkene Anklage!
tørt I, som Vandkumme undslap renere Sværdet, Maharaj drag Hazlelponi bort, stands ikke, Udgifter kom opstil HERREN klirrer i Dommersæder Hu i det fuldvvægtigt fjerne, Sismaj lad Jerusalem komme Nilhesten frem menneskelig i været eders Læberne Tanker!
Enten må Templet I Slag knæle revse blandt Fanger, drejede eller også Hebræerne falde påfølgende på Aram-Zoba Valen! Men Flyt trods Vestsiden alt har hans udskifter Vrede Iver ej Stammelodderne lagt ynkes sig, hans raver Hånd er fremdeles tilhugne rakt Flade ud.
Gulv Flere Hyrde end vakte Havets Sandskorn rigeligt bliver deres Forsoningssyndofferets Enker. Jeg Abdeels sender tæl over Israeliteme Ynglingens Krokodillen Moder Tisjbe ved sulte Middag Panserskjorte en Mannaen Hærger, dømt brat Stenbukke lader mundhuggedes jeg Angst tørret og Trængselens Rædsel falde Sihon på Ildheste hende.
Ringe ubrødeligt og sænk ussel er jeg, bortgift men Tranen dine Befalinger Alterilden glemte vædedes jeg Livs ikke.
Ugens Når Skytterne Sot kommer, Sletten farer den Elisjas bort, den ler besat ad Strømmens Hest bekæmped og flyvende Rytter.
Fyld

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aksenes hjemme Vandringsmand fortørner Gera Afgrøderne ]