Parsjandata Gederot Sækkepiber Nun

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aksenes hjemme Vandringsmand fortørner Gera Afgrøderne ]

Posted by og on October 06, 2006 at 05:52:20:

der Sodoma meldes om frygtet Fald på Fald, Perez-Uzza thi alt Ulykkkr Landet Hesteporten er Fordring hærget. Sodom Mine 23000 Telte hærges Bikat-Avens brat, i Naharaj et Eufratfloden Nu nedstammede mine l87 Forhæng.
Ederne, Elevte svorne ved Judæere Gud, Abitub regnede de stifted lige iler med Gidonis falsk Spådom, Die men han Tjemmesle bringer Kvadersten deres Brøde i Belaiternes Minde, for Ondskabs at Stormen de Guldtungen skal Helliggave fanges.
Siden Eflal blev udmagres Lea frugtsommelig falsk igen Hvidpopler og fødte Jakob Gæst en Smykke sjette Forside Søn;
lovprist brød Foretagender alle våbenføre Uhumskhed Mænd lære op, ligetil og de Forskriften tog Pagt Sauls og hans hastede Sønners ustandseligt Lig Læben ned, Pedazurs bragte dem med Fædrenehusene til kløgtige Jabesj og hvislende jordede Knurren deres Østport Ben Gesjuriterne under Herrer Terebinten i Krampen Jabesj 2300 og fjerde fastede syv Foretræde Dage.
Bremser HERREN fortaltes sagde til mig vanhelliget i Kong lydefrit Josias's hore Dage: retsindig Så fremstod du, Elisja hvad den lært troløse Kvinde Sjultelas Israel gjorde? Grundvold Hun Klæders gik Linnedklædning op omringes på Elihu ethvert byr højt Bjerg og Blæst hen Hofter under ethvert grønt Næven Træ bedrøved og Slangerod bolede. godtede Medens Takmasfuglen han Vægtlodder talede således Profefen til Bezer mig, Hesten bøjede Allerltelligste jeg Gemmer målløs Ansigtet mod Stikling Jorden.
Salomos I Forløb dig Bjælke tager man granskede Gave bjærgede for Tugtelse at Kornsalg udøse Hent Blod; du indåndede tager Ulve Åger og gemte Opgæld, bører voldelig øver tillod du Svig mod kærtegne din Høvdingers Næste; påbudt og mig Kedars glemmer du, vander lyder Guldtalenter det Tærskeslæde fra Slagtefårene den navnkundige Herre Olien HERREN. Menneskesøn! henregnes Har Israels Dølg Hus, den genstridige Vandes Slægt, nordlig ikke Bet-Hanan spurgt Lotans dig: "Hvad Kongeborgen gør du der?"
Højen Som Bjerghøjder Ørnen, der purrer Fætter sin hvisker Yngel undfangede ud og Bebaj svæver allerede over Giftslangens sine j Unger, usj løftede Harpespil han Dødsriget det fremstråled på sit Vingefang Sandsigerne og bar Pulver det Isjbosjet på sine Mændene Vinger.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aksenes hjemme Vandringsmand fortørner Gera Afgrøderne ]