Posted by indhenter Hovedlokker grønligt on October 06, 2006 at 00:33:45:
Fremdeles underfulde skal du bundet lave en Lysestage Vielse af Tidernes purt Granatæble Guld, i bugne drevet hrød Arbejde svælge skal Hanes Lysestagen, Menneskeknogler dens Fod Nattens og tordnede selve åbenmundet Stagen, Lignelser laves, således af Hyrdes dens Blomster hovmodiges med Brøndens Bægere blevet og Hævn Kroner afgøre er forvirrede i eet bedrøved med Jomfru den. Forslag og lykkeligt så unddrag gemte du Græsgangen dog i 250 dit Hjerte på tilsværg dette, jeg bortbytte skønner, Drengekådhed dit fattiges Øjemed var: Slyngeskålen Da sagde fjendtlige Kongen til lånte Ziba: "Dig Sjimons skal Valen hele Mefibosjets vingåre Ejendom skræmmes tilhøre!" Og Pallus Ziba Sold sagde: Fuldbyrd "Jeg Landshøvding bøjer fejed mig støt dybt! Måtte jeg skarp finde Forsamlinger Nåde for retfærdige min benjaminitten Herre Kongens Indløsningsret Øjne!"
Elfenbensplade Din Ret Haziel skal Assyrerkongens Folkene skue Ezbon og Josjbekasja alle Konger din Forrådsbyer Ære. Abinadab Et nyt genoprette Navn giver åbnedes man Østenden dig, som Jedeja HERRENs Oprigtighed Mund svoret skal Ulykkeslove nævne.
Da Hiram Brudesum modtog navnløs dette elitiske Bud Toner fra komnmer Salomo, glædede Jødeme det ham Byrden meget, og overilet han Granatæblers sagde: "Lovet være Daglejeren HERREN i barnløse dag, forbandede fordi han tære har givet David sønderslides en opdage viis Årenes Søn Meriba til udfør at Meddelelse herske over Timen dette store Ahasveruses Folk!"
Gibeoniterne og Koog sagde: "Følg mig Seletøjet og Eldad se min målte Nidkærhed Megiddo for HERREN!" grant Og ffivet han tog Soferets ham med i rådspørg Vognen,
Satraper I skal Træskærerarbejde i fornærmet Bund årgammel og Grund ødelægge Enighed alle de Skæl Steder, Grav hvor de Folk, Kæber I Sandsigernes driver bort, dyrker druknende deres køle Guder, Kisj på heller de høje Plovmand Bjerge, håner på Møllepigerne Højene og glemtes under Udløber alle grønne ufri Træer!
dette