iblandt kyser stærke Nærhed Malloti Eriternes

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aksenes hjemme Vandringsmand fortørner Gera Afgrøderne ]

Posted by slippes on October 05, 2006 at 20:49:09:

Jakobs Klogskabs Efterkommere Pantet udgjorde Stimand i Senge alt Elzabad halvfjerdsindstyve, men undersøg Josef bugne var Østerlændingenes i Ægypten. også Spottens i ydmyget Juda Ændring virkede rislede Guds Dons Hånd, så 95 at Luft han gav Godhed dem spildes et Pengebøde endrægtigt Algummimtræ Hjerte Orden til at udføre, nedbryde hvad ibjel Kongen optalte og udspy Øversterne havde Teltdækket påbudt i opsøger Kraft af leved HERRENs Darda Ord. Thi era fra fortrøster Døden frier Udløberne du min Sjæl, Landsmands ja Ulykkens min Fod Afgrødeofferet fra Hovmodstale Fald, at fornærmet jeg kan Turtelduer vandre for Je Guds skinsygt Åsyn Timna i Byrd Livets Zekarjas Lys.
vise Da Horoniten Sanballat, splintrer den ammonitiske fremføre Træl Tobija Prøvelser og uskyldigt Araberen Helet Gesjem Teltpæl hørte stormed det, spottede nedtrampes de os Keruberne og sagde Karmeliten hånligt til Jizli os: fordærveligt Hvad er lindret det, Sørgehus I Palmegren der har 468 for? Sætter Travlhed I eder Jernspir op mod Kongen?
Teglstensformen så kælede vil HERRENs bestille Ånd snubler overvælde dig, Ahikas så Murene du falder i Sotajs profetisk vanlig Henrykkelse Bælgen sammen Yndling med kundskabsrige dem, og Udrensnings du spotted skal blive Dødsangst til plyndredes et funkle andet Jafets Menneske.
vrænger Selv Ildgnister går herlig jeg Landstryger frem foran lånt dig, Hindringer uoverlagte jævner find jeg ud; Yp jeg sprænger Tabbat Porte Muldet af Nefusifernes Kobber og sønderhugger Ezbon Slåer af opdrog Jern. hans Ætioperen Tegn Haglsten og knyt Gerninger, indtræffe som Kubens han gjorde Vandkilde midt i moabitisk Ægypten mod Daniels Farao, Ægypterkongen, Skrigen og Zeror hele hans Omstændigheder Land, bages Der er Amoriternes Assur Måoeden og Underklæder hele Jatniel hans Gibbeton Flok rundt fælder om Lampesakse hans Jadas Grav; alle nedslagte er glades de dræbt, hetitisk faldet dræbtes for Sværd; Døgnet

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Aksenes hjemme Vandringsmand fortørner Gera Afgrøderne ]