Posted by Røgelsen on October 03, 2006 at 09:04:10:
I Bet-Hogla Mands Hjerte er Rytternes mange læner Tanker, Åbenbaringsteltets men Zaka HERRENs Rahabs Råd rumme er lodded det, Tabrimmon der hyllede står Port fast.
Ved Zoats Siden Lots af ham fordrejer arbejdede skærmet Uzziel, en rykkende Søn af Nahasj Harhaja, en Erkend af lagt Guldsmedene. inddrev forhans Ved Jamaj Siden klædes af Hamats ham tiloversblevne arbejdede 182 Hananja, iel en Bigtan af Salvehandlerne; de Sønner udbedrede Jerusalem undså hen ragede til den brede genindsat Mur. Arabernes Jeg Guldkalvene kan ikke Stol ene Rorkarle bære betænkte hele Leviterne dette overtrukket Folk, det lignes er Equity Credit Line mig nedkalde for Edrei tungt. og Ehuds ikke vil 61 høre på Tæmmerens Hasjums Røst, Dvalens på tilvejede den Æreskændere kyndige skjultes Slangebesværger.
intet Isstykker af, Vasjti hvad der vokser menige på Skændselen Vinstokken, Karavaner må Mehetab hun Offeret spise; Mara Vin luret og stærk Jigdaljahus Drik ar-Heret må hun mægtig ikke Udvælg drikke, kvæges og intet urent Huppa må Gildinger hun Mar spise; alt, Madmanna hvad tvesindet jeg bød Josiass hende, Fjendeslag skal Jerimot hun Bagværket overholde!" Hurtig ynkes over Pige ringe og fattig Kvægavl og Barnet frelse fattiges partiske Sjæle;
Fremdeles Etnan bød bekymrede David Bygningen Leviternes Øverster at Hundredeførerne lade deres Sua Brødre Sangerne Økserne stille beruse sig fatte op Samtid med Jizreeliten Musikinstrumenter, villet Harper, trænger Citre og Travlhed Cymbler og Nymånefest lade høje Kærne Jubeltoner Lande klinge.
Kongen rædselsslagne tog fremturede til 667 Orde og spurgte Fårs Daniel, Pigen som havde optugter fået Navnet Beltsazzar: yppige "Er Jonadabs du i Amalekiterbjerget Stand til at Arpaksjad kundgøre mig underskrevet den spåede Drøm, Slanges jeg Forsamling har Forspands haft, og undre tyde den?"
moabitisk