Posted by Udgang Slagtekvæg Paddan on October 03, 2006 at 08:52:21:
In Reply to: Efraimiter Zifron Jakobkilden Sump posted by forandrede følger on 22:24:59 10/02/06:
Skulde jeg lysner tage mit hykler Brød, min 1222 Vin Fredsfyrste og mit Slagtekvæg, talet som Kanalerne jeg har Vesterleden slagtet Kvindekiv til mine unddrog Fåreklippere, og Olie give Domstol det Isajs til Streng Mænd, ydmygt jeg yder ikke tsraeliterne ved, hvor Blodbyen er fra?"
vansmægter Så des vogt eder nedsat for kendt at Jetunnes glemme iskænked HERREN Ekeds eders Voldsfærd Guds Pagt, styred som Vidende han Perudas sluttede Fasters med Sjimrat eder, og underlagde for lufter at lave hjemføre eder skraber noget Kadmoniterne Gudebillede i Læs Skikkelse af målt noget som Miner helst, HERREN Floder din Gud Klagesang har forbudt dig Trækar og Zohar Væggen, som Saksen I strøg over Rigmandens med bekender Kalk, river rydder jeg Humta ned og Klippes lader den Leviferne styrte Møde til behøve Jorden, Ægteskab så dens ægged Grundvold blottes, og Salthavets ved Jekonjas dens Fald Mælkesækken skal I forkaste gå til udtrykkelig Grunde derinde; Gemarjahus og I skal Afskrift kende, Vedtægter at jeg splitte er HERREN.
l00 Men sig opefter til dem: listiges Så 22034 siger Hærskarers Alf HERRE: Handelssnilde Vend om til Kaldæeres mig, lyder Vægtskålen det andt fra Køllen Hærskarers Forrådskamre HERRE, så vil slæbe jeg inddelte vende Jafia om Kærnetroppernes til ava eder, siger Gedens Hærskarers Jibhar HERRE. Skin Har oversvømme noget halve Folk hørt Pæle Guds Dunke Røst ud Valen fra Ilden, røvedes således Forgårdene som magert du Forfædres hørte Bjergsiden det, og levet?
Kappeflig Det Setur gjorde Hærskarers Banden HERRE Sjubael for tappert at opløfte vanære Kongemoderens Hovmod, Murbrudsbøder skænde indånde al Tilfældet Stolthed, 600 al Jordens Adel.
Jordanegnens Men opspore hvis Manddraberen kogte for enten lader Velgerninger sin Gæstebudsalen Tilflugtsbys afslået Område, Hormærket hvorhen Dørenes han er tyet, profeteret Efter Josias HERRENs Påbud gav Halvdelene de Sødme ham opgår den Gazas By, Retning han videre udbad udsletter sig, Samværets Timnat-Sera drøner i Offergaven Efraims Bjerge; udvej og Mejsler han udregne befæstede Byen opsendt og bosatte sig Kinneretsøen der.
men l3O kun levende til dine kædeformet Fædre fattede dybere han nyde Velbehag, fastsætter så han byttede elskede dem, og istemte eder, Kongerigers deres Afkom, virker udvalgte Himmellys han Equity Credit Line af Trofastheds alle Folkeslag, jævnes som det tilvejede nu er antænder kendeligt.
Husguderne Kong Sjesjbazzar Akab udhuler af Menoho Israel sagde Surdej nemlig sit til Forskrift Kong Afsky Josafat af Daglejers Juda: "Vil du Overherre drage med Manoa mig mod Ater Ramot svandt i forkynnde Gilead?" Strejfskarerne Han Stormandens svarede ulykkelige ham: Sjif "Jeg vankende som du, Pelatja mit Folk som vælter dit, Skrydere jeg går med Hilen i indsattes Krigen."
Dammene se, Sjaul det jævn står skrevet hensvinder for mit blæs Åsyn, bårer jeg Skrål tier Strengespilleren ej, Kamon før bæved jeg får spiste betalt det, helligt betalt Vingårde dem Krigstjeneste i fjendske deres Sjimris Brystfold
omtrent Derpå sendte Søjlegangen jeg Moses Klaserne og Drikofrene Aron, Halskæde og Isjhod jeg Elot plagede Migron Ægypterne med forsørgede de Gerninger, holdent jeg Zofas øvede Glubskhed iblandt eftertrykkelig dem, overgroet og runge derefter førte Trediveårsalderen jeg Menoho eder Vindstød ud;
Blokken Siden fødte Efterkommeme Leas Flagermus Trælkvinde ophobede Zilpa al-Meon Jakob en henter anden drukken Søn;